Święta coraz bliżej. Wraz z oczekiwaniem na pierwszą gwiazdkę zbliża się również czas kupowania prezentów. Coraz częściej decydujemy się skorzystać...
Jesteś pacjentem? Twój bliski choruje? Czas epidemii jest dla Ciebie podwójnie trudny. Sprawdź, czy w Twojej sytuacji nie są naruszane podstawowe prawa pacjenta.
Stan epidemii wprowadzony w związku z rozwojem COVID-19 to trudny czas zwłaszcza dla tych, którzy chorują, wymagają diagnostyki i leczenia. Jednak nawet tak szczególna sytuacja nie może prowadzić do naruszania podstawowych praw pacjenta.
Mimo to zdarzają się takie sytuacje jak ta, w której na skutek regulacji wprowadzanych w trybie natychmiastowym, w związku z epidemią, rodzice zostali pozbawieni możliwości pobytu przy małoletnim, umierającym dziecku. To efekt nadinterpretacji, panującej dezinformacji i decyzji podejmowanych w oparciu o błędne przesłanki.
W takich i innych przypadkach naruszeń Waszych praw jako pacjentów, nasz zespół niezwłocznie podejmie niezbędną interwencję zmierzającą do zaprzestania dalszych bezprawnych działań. Jednocześnie podejmiemy dialog z podmiotem leczniczym, by jak najszybciej rozwiązać problem.
Szybki kontakt
Czas reakcji jest bardzo ważny. Im szybciej się z nami skontaktujecie, tym szybciej będziemy mogli podjąć działania i skutecznie rozwiązać problem.
Dlaczego ANZEN?
Specjalizujemy się w szeroko pojętym prawie medycznym oraz dochodzeniu odszkodowań z tytułu naruszenia praw pacjenta.
Dbamy nie tylko o Twoje bezpieczeństwo od strony prawnej, ale również komfort mentalny. Budujemy relacje w oparciu o pełne zaufanie i transparentność działań. Jesteśmy dyspozycyjni i na bieżąco informujemy o postępach. Sprawy naszych Klientów są naszymi sprawami.
Kontakt
Jesteśmy do Waszej dyspozycji
Podaj numer -
Oddzwonimy
+48 515 826 866
INFOLINIA: pon.-pt. 8:00-18:00, sob. 8:00-16:00